Comunitat Valenciana

AIJU i 21 empreses investiguen una ferramenta per a valorar la personalització de joguets

  • L'objectiu és proporcionar coneixement sobre les preferències dels usuaris, l'anàlisi i la resposta "racional i emocional" dels menors quan usen els jocs.
  • En l'actualitat, la majoria d'empreses no tenen productes personalitzables encara que algunes d'elles sí disposen de personalització de "configuració".
  • Del projecte 'Personalizatoy' s'obtindrà a més una guia de bones pràctiques amb les quals es desenvoluparan activitats de transferència.
Investiguen una ferramenta per a valorar la personalització de joguets
Investiguen una ferramenta per a valorar la personalització de joguets
AIJU
Investiguen una ferramenta per a valorar la personalització de joguets

El Centre Tecnològic AIJU i 21 empreses del sector del joguet estan investigant una ferramenta que proporcione coneixement sobre les preferències dels usuaris en la personalització d'aquest tipus de productes, a més de l'anàlisi i la resposta "racional i emocional" dels menors quan usen els jocs. En l'actualitat, la majoria d'empreses no tenen productes personalitzables encara que algunes d'elles sí disposen de personalització de "configuració".

Segons ha explicat AIJU, de moment, "no s'arriba a personalitzar perquè no es té coneixement de l'efecte o bon resultat que pot tindre aquest tipus de productes en el mercat, ni del nombre de peces a realitzar i el seu cost".

Del projecte 'Personalizatoy' s'obtindrà a més una guia de bones pràctiques amb les quals es desenvoluparan activitats de transferència, un estudi pilot amb sis empreses i diversos prototips de joguets personalitzats, segons ha informat l'entitat en un comunicat.

Durant la primera fase del projecte, que ha tingut lloc enguany, AIJU ha realitzat un estudi per a determinar les necessitats del sector i conéixer la seua visió sobre la personalització de productes. En la investigació també s'ha analitzat la forma d'obtindre i gestionar les opinions dels usuaris, així com les oportunitats que s'observen en la seua utilització.

Anàlisi de les respostes

Segons els resultats obtinguts de l'anàlisi de les opinions de les 21 empreses col·laboradores en el projecte, s'està duent a terme la definició d'una metodologia d'anàlisi de respostes "racionals i emocionals" de l'usuari infantil en la seua interacció amb joguets personalitzats.

A més, s'estan desenvolupant demostrables de joguets personalitzats que permetran la validació del sistema global. Com a suport a aquestes actuacions, es realitzaran tallers específics, fets a mesura, i altres accions determinades com a activitats de transferència.

Mostrar comentarios

Códigos Descuento