Comunitat Valenciana

Les visites al Museu Faller pugen un 116% al juliol respecte al mateix mes de l'any passat

  • Ha passat de tindre 4.052 al juliol de 2016 a les 8.742 que s'han comptabilitzat al juliol d’enguany.
  • El total de visites registrades fins a juliol és de 71.345, un 81% més que en 2016.
  • "L'esforç per a promocionar i difondre les festes de la ciutat té una correlació amb l'interés de la ciutadania i el turisme", assegura Pere Fuset.
Museo Fallero de València
Museo Fallero de València
WEB AYTO/EUROPA PRESS
Museo Fallero de València

El Museu Faller, dependent de l'àrea de Cultura Festiva de l'Ajuntament de València, ha rebut en el mes de juliol més del doble de visites que va obtenir en el mateix període del 2016 i s'ha convertit en el quart millor valorat de la ciutat en la plataforma TripAdvisor, segons ha informat el consistori en un comunicat.

Concretament, ha passat de tenir 4.052 al juliol de 2016 a les 8.742 que s'han comptabilitzat per al passat mes d'aquest any, un increment del 116 per cent. El total de visites registrades fins a juliol és de 71.345, un 81% més que en 2016.

En termes generals, els tres museus depenents del consistori -el Museu Faller, el Museu de les Roques i el de Setmana Santa-, han registrat un augment de visitants durant el mes de juliol, en un any que "ha viscut increments constants des del mes de gener".

Així, el Museu de la Roca ha aconseguit els 5.871 visitants, la qual cosa suposa un 11% més que en 2016. El total de visites acumulades fins a juliol en 2017 és de 38.174, un 59 per cent més que en 2016.

D'altra banda, el Museu de Setmana Santa ha registrat 654 visites en el mes de juliol enfront de les 684 de l'any anterior en el mateix període. En total, ha rebut 8.663 visitants en el que va d'any, un 86% més que en 2016. En total, els tres museus han rebut un total de 15.000 visites en el mes de juliol.

Treball intens

El regidor de Cultura Festiva en l'Ajuntament de València, Pere Fuset, ha destacat el "treball intens" per a donar a conèixer els museus tant entre els turistes com entre la societat valenciana -col·legis, confraries, comissions falleres- al mateix temps que ha destacat l'incentiu de visites tant dels protagonistes de la festa com dels joves valencians.

Per al regidor, els resultats demostren que "l'esforç per a promocionar i difondre les festes de la ciutat té una correlació amb l'interés de la ciutadania i el turisme". "Amb el Govern de la Nau hem apostat per la dignificació dels museus com una forma immillorable de mostrar el gran patrimoni cultural festiu que tenim a València", ha asseverat.

Mostrar comentarios

Códigos Descuento