Solmarket triplica la seua oferta i desembarca el dissabte en la platja del Puig amb 30 foodtrucks i 21 concerts
Solmarket triplica la seua oferta i desembarca el dissabte en la platja del Puig amb 30 foodtrucks i 21 concerts SOLMARKET

Solmarket espera convertir la platja del Puig en "una ciutat d'oci estival", ja que preveu acollir més de 60.000 persones des d'este dissabte 22 de juliol al 12 d'agost, amb activitats al llarg de 6.000 metres quadrats d'arena, destaca l'organització en un comunicat.

El certamen acaba de tancar la seua edició a Alacant amb una assistència de més de 20.000 persones en huit dies en els quals es van citar nou 'foodtrucks' i 12 artistes.

En la seua arribada a València per segon any, busca convertir-se en "una finestra oberta a la gastronomia internacional més atractiva", gràcies a les 30 'foodtrucks' que oferiran un recorregut pels fogons francesos, argentins, americans o mexicans, que oferiran al públic les receptes més innovadores de la taula cubana i oriental.

Este catàleg gastronòmic es completarà amb plats autòctons com la clòtxina valenciana i inclourà receptes d'autor de la cuina sense gluten, vegana o vegetariana.

PABLO MONLEÓN I THE LIGHTERS

A més de cuina, Solmarket tracta de posicionar-se com "una autèntica plataforma de promoció musical", amb l'actuació en directe de joves artistes del panorama valencià com Swing from de bottom, l'encarregat d'obrir el festival.

Altres artistes que passaran per l'escenari són Pablo Monleón, The lighters o la cantant Natali Mcpears, que interpreta temes de grans dives del soul i del R&B com Adele o Amy Winehouse.

En el festival també tindran cabuda propostes divertides per a tots els públics, amb tallers creatius, manualitats i activitats infantils. En definitiva, una oferta que "convertirà la platja del Puig en una ciutat musical, gastronòmica i lúdica".

TANCAMENT A MONCOFA (CASTELLÓ)

Després de l'èxit de la passada edició, el certamen recorre enguany les platges de les tres províncies valencianes. Al seu pas per Alacant i el seu lloc de naixement, la platja del Puig, li seguirà l'arena de Moncofa (Castelló) del 14 al 26 d'agost.

Solmarket va nàixer l'any passat amb l'objectiu de posar en comú experiències, família, música i cultura en l'ambient de les platges valencianes, al mateix temps que busca promocionar els artistes emergents que aprofiten el descans estival per a posar en valor el seu treball.

Consulta aquí más noticias de València.