Íñigo de la Serna presenta en la sede del Ministerio los Presupuestos
Íñigo de la Serna presenta en la sede del Ministerio los Presupuestos EUROPA PRESS

"Aceptemos la propuesta del mediador y comprometemos a elevalu tal como ta a un rangu normativu, una norma que de primeres podría ser un reglamentu, pero inclusive tamién un Real Decretu específicu, que colgara del Decreti Llei", indicó'l titular del Departamentu, Íñigo de la Serna.

En virtú de lo espuesto pol ministru, el Gobiernu articularía la reforma que pretende acometer nel sector por que cumpla con Europa y España evite una sanción per mediu d'un nuevu Decretu Llei. En paralelu, incluyiría l'eventual acuerdu llaboral nun Real Decretu o un reglamentu qu'escolgara del anterior.

Un Real Decretu ye una norma xurídica con rangu de reglamentu que emana del Gobiernu y nun requier tramitación parlamentaria.

L'articulación d'un Real Decretu pa garantizar un eventual acuerdu llaboral sobre la reforma de la estiba podría atender a la principal reivindicación de los trabayadores del gremiu dende que a primeros de febreru'l Gobiernu plantegó la reforma.

Coles mesmes, la concreción del instrumentu normativu al que'l Gobiernu comprometióse a llevar un eventual acuerdu col sector ye una de los principales pidimientos realizaos polos sindicatos nes últimes selmanes.

El ministru planteó la so ufierta darréu dempués de que patronal y sindicatos condicionaren la so aceptación a la propuesta d'acuerdu plantegada pol mediador, a la concreción d'una serie de detalles, como les ayudes a la reconversión, y a que l'Executivu presente'l testu de la reforma.

Mientres la presentación de los Presupuestos del so Ministeriu, De la Serna mostróse "prudente" ante estes respuestes de trabayadores y empreses a la mediación. "Hai que lleeles y valorales con tranquilidá", señaló.

Consulta aquí más noticias de Asturias.