Comunitat Valenciana

El servici d'alertes per Whatsapp de la Generalitat s'estrena amb informació de Falles i Magdalena

  • S'amplia així el nombre de vies per les quals pretén acostar les institucions a la ciutadania.
  • Per a subscriure's només s'ha d'enviar un missatge de Whatsapp al 629 462 912 amb el nom de la persona i incloure el núm. en l'agenda.
  • Les alertes arribaran, excepte en casos excepcionals, un parell de vegades al dia per a no saturar als usuaris.
Servici d'alertes per Whatsapp de la Generalitat Valenciana
Servici d'alertes per Whatsapp de la Generalitat Valenciana
GVA
Servici d'alertes per Whatsapp de la Generalitat Valenciana

La Generalitat ha aprofitat el cap de setmana de la 'Cremà' i la Romeria de les Canyes per a realitzar el seu primer enviament de missatges amb notícies i informació útil a les persones subscrites al servici de Whatsapp posat en marxa per l'Executiu valencià. Així, els ciutadans han pogut conéixer de primera mà els actes que s'han dut a terme en diferents punts de la geografia valenciana i, d'ara en avant, també rebran alertes sobretot allò que puga afectar la seua vida diària.

L'objectiu d'este nou servici d'alertes, ha explicat la Generalitat en un comunicat, amplia el nombre de vies per les quals pretén acostar les institucions a la ciutadania. Les persones que desitgen subscriure's a este canal podran fer-ho de manera gratuïta i rebran a l'instant -i sense cost per a la Generalitat- les principals notícies sobre qüestions que succeïsquen a la Comunitat en l'àmbit d'actuació de l'administració autonòmica.

Per a donar-se d'alta en este servici n'hi ha prou amb enviar un missatge de Whatsapp al número de telèfon 629 462 912 indicant el nom i cognoms de la persona que escriu i incloure este nombre en l'agenda de contactes. Serà possible desactivar el servici en qualsevol moment fent arribar un únic missatge amb la paraula 'BAIXA' per la mateixa aplicació. El tractament d'esta informació es farà d'acord amb la Llei de Protecció de Dades.

Durant les inundacions de fa uns mesos o l'ona de fred que va afectar a tota la Comunitat Valenciana les xarxes socials i servicis de missatgeria de la Generalitat es van convertir en canals d'informació fonamentals i útils per a la població. Amb esta iniciativa, la Generalitat s'ha proposat incrementar el seu efecte i audiència.

Les alertes arribaran, excepte en casos excepcionals, un parell de vegades al dia per a no saturar als usuaris. La Generalitat no contestarà ni rebrà informació per esta via, ja que la interacció amb els usuaris continuarà realitzant-se a través de les vies ja existents amb anterioritat.

Mostrar comentarios

Códigos Descuento