Podemos duda si diba ser meyor destinar los fondos de la vacuna contra'l gripe a contratar personal médico

  • El diputáu de Podemos Asturies na Xunta Xeneral, Andrés Vilanova, mostró esti xueves les dudes de la so organización sobre la eficacia de les campañes de vacunación contra'l gripe. Tamién se preguntó si sería más apropiao destinar el so presupuestu a la contratación de más personal nos centros de salú mientres les époques de mayor incidencia por esta enfermedá.
Andrés Vilanova.
Andrés Vilanova.
Europa Press
Andrés Vilanova.

En rueda de prensa, Vilanova afirmó que nestos momentos nun existen datos concretos que demuestren que "les campañes de vacunación tean amenorgando los ingresos hospitalarios y la mortalidá", y pidió al Gobiernu asturianu qu'investigue esta cuestión. Nun fairía falta, esclaró, nenguna inversión adicional, porque se trataría d'una comprobación de datos informáticos.

Nel casu de que nun haya "diferencies significatives" ente los agravamientos de persones vacunaes y non vacunaes, la propuesta de Podemos ye que los 700.000 euros añales que se destinen de presupuestu a la vacunación contra'l gripe emplegar na contratación de más personal p'atender a los afectaos mientres los picos epidemiolóxicos.

Criticó que'l conseyeru de ramu, Francisco del Busto, "encamentar a la vacuna como si fuera la Santina de Cuadonga", en referencia nos encamientos de vacunación, per parte del responsable de Sanidá.

Vilanova mostróse bien críticu cola xestión per parte de la Conseyería de Sanidá de la crisis gripal d'esti iviernu. Según los datos que fizo públicos, el 31 d'ochobre empezó la incidencia, y el 14 de payares yá se rexistró un picu qu'indicaba que'l "biltu yá empezaba de manera esplosiva". Sicasí, según el diputáu, "nun se tomaron midíes hasta 21 d'avientu.

Na so opinión, hubo una falta de previsión. "Yá podíen tar previstes les contrataciones de personal adicional "al observar los datos epidemiolóxicos". Ye más, insiste en que "cada iviernu hai trés meses nos que sabemos que vamos precisar más contratación de personal". L'escesu d'ocupación d'hospitales como los de Cabueñes (Xixón) y Álvarez Buylla (Mieres) nesta época "mata muncho más que nun poner la vacuna del gripe", remachó.

Mostrar comentarios

Códigos Descuento