Comunitat Valenciana

El PP crea una campanya per a "donar veu" als ciutadans i recollir les seues queixes sobre "deficiències" a València

  • VALÈNCIA, 14 (EUROPA PRESS)
Luis Santamaría y Quique Martínez presentando la campaña 'Valencia Escucha'
Luis Santamaría y Quique Martínez presentando la campaña 'Valencia Escucha'
EUROPA PRESS
Luis Santamaría y Quique Martínez presentando la campaña 'Valencia Escucha'

El Partit Popular ha posat en marxa la campanya titulada 'València Escolta' per a "donar veu" als ciutadans i recollir les seues queixes cap a les "deficiències" que existixen a la ciutat. Per això, la formació política ha habilitat un correu electrònic i pàgines de Facebook i Twitter i, a més, posarà bàners en els lloc web del PPCV i del PP de València.

Així ho han explicat el president de la junta gestora del PP de València ciutat, Luis Santamaría, i el responsable de xarxes socials del partit, Quique Martínez, en una roda de premsa en la qual han presentat la campanya en la qual recolliran denúncies dels veïns que, després, es convertiran en accions concretes que presentarà el grup municipal popular a l'Ajuntament.

Qualsevol ciutadà pot enviar la seua queixa -amb comentaris, fotos, vídeos o àudios- a través del correu electrònic valenciaescucha@gmail.com o en les pàgines de Facebook o Twitter València Escolta, sobre temes com, per exemple, falta de neteja, "deficiències" en jardins i terrasses, les línies de l'Empresa Municipal de Transport (EMT), la pujada de l'IBI a comerços del centre històric o el procés de participació ciutadana.

L'objectiu de la iniciativa del PP és "alertar consciències" perquè la gent "puga denunciar sense alarmismes", ha manifestat Santamaría, qui ha subratllat: "Nosaltres no volem aixecar una hipoteca reputacional de la ciutat de València que és una ciutat meravellosa".

Alhora, el responsable de xarxes socials del partit ha assenyalat que també busquen "donar veu als ciutadans valencians", ja que ha denunciat que a l'equip de govern de l'alcalde, Joan Ribó, "no tenen a algú que escolti".

Quique Martínez també ha criticat que Ribó "bloqueja" en les xarxes socials "els usuaris que li fan arribar alguna crítica o queixa". També ha subratllat que en Facebook, l'alcalde de València "ha pagat publicitat promocionant-se en el seu perfil" i s'ha preguntat si ho ha fet amb diners propi o "dels valencians", ja que a l'últim cas seria "fer autobombo" amb diners de tots.

Sobre esta qüestió, Santamaría ha destacat que tots els responsables polítics haurien de fer "una reflexió" sobre la diferenciació dels perfils personals i dels perfils públics per ser "molt primmirats" i que els diners públics "no es destinen per a qüestions personals".

La campanya, tal com han explicat, ha sorgit després de rebre "moltes queixes de punts de degradació a la ciutat". Entre d'altres, han mostrat imatges d'escombraries acumulada en diverses carrers, d'un 'pipicà' de Benimaclet amb papereres "sense recollir diversos dies", palmeres que porten "un any sense podar", "desperfectes" en la tanca del Parterre o "focus de rates" a l'avinguda Aragó.

"Quan la vicepresidenta Mónica Oltra diu que a València es viu millor, o es referix al grup d'endollats o a les rates que campen pels carrers", ha manifestat Martínez, qui ha assenyalat que per a la majoria "no han notat millora en el seu nivell de vida".

Alhora, ha manifestat que "no val l'excusa que no hi ha diners" i ha criticat que hi haja una partida perquè Ribó tinga "sis assessors més", que es dediquen "21.000 euros per a regalar a Acció Cultural" o que "es gasten 220.000 euros en empreses amigues perquè facen els processos de participació ciutadana".

"PAPER MÉS ACTIU" DE LA GESTORA

Durant la seua intervenció, Santamaría ha manifestat que en les últimes setmanes la gestora està "intentant assumir un paper més actiu per a reforçar la tasca d'oposició que s'està fent des del grup municipal".

Sobre esta qüestió, i preguntat per si de cas considera insuficient el treball que realitzen els regidors del grup popular a l'Ajuntament de València, ha respost que "no és que siga insuficient, és que mai és bastant".

Així, ha ressaltat que "es tracta de posar tots els elements per a defensar i millorar la vida de la gent d'esta ciutat". "Els temes interns se solucionaran quan corresponga, ara el que ens preocupa és fer oposició", ha destacat.

REESTRUCTURAR LES XARXES SOCIALS

El president de la gestora també ha avançat que van a "reestructurar l'estructura de les xarxes socials de València ciutat", amb la intenció que hi haja 75 persones "cent per cent dedicades a les xarxes socials". "Anem a donar un gir de 360 graus a la comunicació i a les xarxes", ha assenyalat sobre esta qüestió Quique Martínez.

Mostrar comentarios

Códigos Descuento