El TRAM comença a atendre als clients a través del WhatsApp

  • El número de telèfon és el 600 904 455.
  • La comunicació a través del WhatsApp es realitza de manera unipersonal i en cap cas es farà ús del xat de grup.
  • El TRAM rep més de 15.000 peticions d'atenció de clients anualment.
El nou servei de WhatsApp ja s'anuncia a les parades.
El nou servei de WhatsApp ja s'anuncia a les parades.
TRAM
El nou servei de WhatsApp ja s'anuncia a les parades.

El TRAM ha posat en en funcionament un nou canal d'atenció als usuaris a través de WhatsApp, des del número de telèfon 600 904 455.

Aquesta aplicació se suma a altres opcions per a contactar amb el servei d'atenció al client, disponible tot l'any en diferents franges horàries, com la línia 900, el web, l'aplicació mòbil, les oficines d'atenció o l'intèrfon a les parades.

Amb el WhatsApp, l'equip d'Atenció al Client de TRAM pretén facilitar la comunicació amb els usuaris del tramvia de Barcelona i gestionar personalment i amb més rapidesa les més de 15.000 peticions que rep anualment.

La comunicació a través del WhatsApp es realitza de manera unipersonal, en cap cas es farà ús del xat de grup, i no s'utilitzarà per fer enviaments de publicitat, ni de cap altre tipus d'informació comercial.

Les comunicacions sobre els reforços o les alteracions del servei es continuen fent a través del web, APP i Twitter del TRAM tots els dies de la setmana, les 24 hores.

Els dies feiners

A través del número de telèfon 600 904 455 habilitat per al canal de WhatsApp només es responen missatges de WhatsApp. En aquest sentit, el sistema no permet rebre trucades ni missatges SMS.

L'horari operatiu del canal de WhatsApp del TRAM és de 8 a 20 hores els dies feiners de dilluns a divendres, i per als mesos de juliol i agost, de 8 a 15 hores.

Mostrar comentarios

Códigos Descuento