Per agrupar els empresaris i els directius compromesos amb els drets dels gais i les lesbianes en el món de l’economia. A més, n’hi ha d’altres tipus: de dones empresàries, de joves, d’hispans....
Cal ser homosexual per entrar-hi?
No. De fet, tenim empreses com IBM, Google o ING, que en són membres. Voldríem tenir també empreses d’aquí importants.
Això com es tradueix en la pràctica?
En una empresa, amb una política de recursos humans amb un codi ètic que no discrimini. Entre d’altres, amb el suport als grups de gais i lesbianes. I pel que fa als consumidors, estem estudiant quins segments de mercats queden per cobrir i quines necessitats hi ha.
Quins nínxols queden per cobrir per als homosexuals?
De tota mena. Per exemple: productes financers o ofertes immobiliàries diferents: les llars són més petites i les comparteixen més amb els amics.
En quina situació estem?
A Catalunya s’investiga poc. No ens sabem adreçar als gais i lesbianes. No coneixem el segment. A Alemanya, com a mostra, IBM té un director de vendes per a homosexuals.
Què s’hi guanya?
Suposa que el 7% de la seva borsa de treball, que són gais, treballen més satisfets. També s’hi adreçaran millor per vendre. Qui no ho faci perd oportunitats.
BIO
Encarregat de comunicació i promoció de la trobada empresarial gai. És màster en Administració Pública (2000).
Comentarios
Hemos bloqueado los comentarios de este contenido. Sólo se mostrarán los mensajes moderados hasta ahora, pero no se podrán redactar nuevos comentarios.
Consulta los casos en los que 20minutos.es restringirá la posibilidad de dejar comentarios