El conseyeru d'Educación y Cultura d'Asturies, Genaro Alonso, ofreció esti martes una rueda prensa pa pidir disculpes a los docentes interinos pol error informáticu que retrasó l'axudicación de places más de doce hores. Coles mesmes, comprometióse a arreglar los problemes pa evitar que se repitan.

Nesti sen, anunció que la selmana que vien va caltener una xunta col conseyeru d'Empléu, Industria y Turismu, Francisco Blanco, pa tratar una posible meyora na dotación de personal del serviciu informáticu de la Dirección Xeneral de Tecnoloxíes de la Información y Comunicaciones (DGTIC), como órganu responsable del procedimientu.

Amás, Genaro Alonso apuesta por disponer de personal informático propio na Conseyería d'Educación, asina como por diseñar un calendariu más flexible pa resolver "con más dilixencia y eficacia" los problemes que pudieren surdir.

En declaraciones a los medios, el conseyeru indicó que l'error informáticu torgó dar a conocer les axudicaciones a les 14.00 hores del llunes, día 31 d'agostu, como taba previsto. "Los técnicos de la Dgtic tardaron en detectar el problema", esplicó Alonso, llamentando "la rocea xenerao" ente los docentes, que tuvieron qu'esperar hasta les 03.00 hores d'esti martes pa conocer los sos destinos.

Ante'l retrasu na publicación de les llistes d'axudicaciones, los interinos van incorporase'l miércoles, en cuenta del martes, anque los contratos van caltener como fecha d'entamu'l 1 de setiembre.

El conseyeru esplicó que les consecuencies d'esti fallu técnicu son "mínimes" al afectar namás a aquellos centros de secundaria con exames el 1 de setiembre. Los centros de Primaria, aquéllos de secundaria que nun tienen pruebes fixaes pa esti martes y los que nun cuenten con docentes interinos asignaos a la evaluación estraordinaria nun se vieron afectaos.

De la mesma manera, el conseyeru reseñó que la Conseyería y l'Inspección entamaron a les 09.00 hores un dispositivu d'apoyu p'arreglar los casos puntuales col propósitu de nun xenerar "indefensión" nel alumnáu. Ente les alternatives optóse por treslladar pruebes al miércoles o que los departamentos designen como responsables a otros profesores.

Consulta aquí más noticias de Asturias.