SALIR HOY

Música

Alexander Hacke. El bajista es un miembro destacado de la banda de sonido industrial de culto Einstürzende Neubaten. Hacke interpreta su disco en solitario, Sanctuary, con las proyecciones de la ilustradora y pareja sentimental del músico alemán, Danielle de Picciotto.

* La 2 de Apolo. Nou de la Rambla, 111. Hoy a partir de las 21.30 horas. Precio de las entradas: 12 y15 euros. www.sala-apolo.com.

Contra el Sida. Las Cotxeres del Palau Robert arropan la actuación del grupo de Araceli Aiguaviva, L’Aiguaviva Grup, dentro de la programación de conciertos Units per la infància, units contra la Sida.

* Passeig de Gràcia, 107. Hoy a partir de las 20.00 horas. Gratis. www.gencat.net/probert.

Teatro

Joe Dipietro. El reputado escritor y guionista Joe Dipietro hiló un texto que ha acogido Oriol Broggi para versionarlo desde el Teatre Romea. Passat el riu cuenta con Jordi Banacolocha, Míriam Alamany, Jaume Pla i Carles Martínez en el reparto.

* Hospital, 51. Esta noche a partir de las 21.00 horas. De 17 a 21 euros.

Concert

Suecs psicodèlics. Union Carbide Productions és la banda sueca de la que sorgeix la formació The Soundtrack Of Our Lives. Es van formar l’any 1995. I els de Goteborg són referència de la música escandinava.

* Sala Apolo. Nou de la Rambla, 111. (21.00 h). 20 i 23 euros.

Festival de Guitarra. El quintet de Jonah Smith experimenta amb el soul, el jazz, el R &B i el blues a la sala Luz de Gas, com a part del programa del Festival de Guitarra. Smith compareixerà a l’escenari amb el seu piano Fender Rhodes.

* Muntaner, 246. (21.30 h). 18 i 22 euros.

Teatre

‘L’olor sota la pell’. L’obra de Marta Buchaca la dirigeix a la Sala Beckett Juan Carlos Martel Bayod. En Marc i la Sílvia marxen a un poble on volen fer créixer la seva criatura però res serà com es pensen.

* Alegre de Dalt, 55. (22.00 h). 12 €.

Mostrar comentarios

Códigos Descuento