El presidente y conseyeru delegáu d'ArcelorMittal, Lakshmi Mittal, defendió que l'aceru va siguir siendo'l material de referencia pa la industria del automóvil y señaló que "ye tan capaz como cualquier otru material pa entregar la reducción de pesu necesaria p'asegurar el cumplimientu de la nueva llexislación en materia d'eficiencia enerxética de los vehículos".

Amás, na so intervención mientres la conferencia añal Steel Success Strategies celebrada en New York, Mittal apuntó que l'aceru "ofrez coles mesmes la ventaya de ser un material más eficiente en términos de costos y más respetuosu col mediu ambiente".

"L'aceru puede aportar tola reducción de pesu que los fabricantes d'automóviles requieren pa cumplir les nueves normatives relatives a la eficiencia nel consumu de combustible, pa tolos tipos de vehículos", calcó.

Esto ye posible, según el presidente, gracies a los aceros avanzaos y ultraavanzados d'alta llenda elástica desarrollaos pola compañía nos últimos años. "La industria siderúrxico alcuéntras nun permanente estáu de revolución tecnolóxica y los nuesos aceros pal sector del automóvil son un escelente exemplu d'ello", indicó. Nesti sen, Mittal recordó que "los valores de llenda elástica del aceru multiplicáronse por diez nos últimos 20 años".

Per otru llau, ArcelorMittal celebró'l pasáu 15 de xunu l'entamu de la producción na so nueva planta dedicada a la fabricación de productos d'aceru d'alto llinde elásticu pal sector del automóvil, una sociedá conxunta constituyida con Hunan Valin Iron & Steel Co denominada VAMA, en China.

"Sentímonos realmente entusiasmaos con esta planta porque, la primer vez, ArcelorMittal va fabricar productos d'aceru d'alta llende elástica pal sector del automóvil en China, el mayor mercáu mundial del automóvil", indicó Mittal.

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