Funcionar a mitges
El fet de connectar a la Sagrera, on en un futur coincidiran les línies 1, 4 i 5, permetrà posar en funcionament la L9 en un dels seus extrems del Gorg a Badalona i Can Zam a Santa Coloma de Gramenet, sense que estigui tota la línia acabada. La L9 tindrà una longitud de 42 km però el projecte s’eternitza en trobar dificultats geològiques, que també obliguen a aturar les tuneladores. Així, els estudis geològics a cada pas poden arribar a retardar un any més la construcció del tram central, des de la Sagrera fins a Sarrià.
El triangle ferroviari finalitzat ahir entre les tres vies d’Adif és a l’actualitat les cotxeres de la L4 i L2 i el taller de manteniment per tota la xarxa de Ferrocarrils Metropolitans de Barcelona.
Les cues de la L9, segons el projecte inicial, havien d’estar llestes el 2004.
Comentarios
Hemos bloqueado los comentarios de este contenido. Sólo se mostrarán los mensajes moderados hasta ahora, pero no se podrán redactar nuevos comentarios.
Consulta los casos en los que 20minutos.es restringirá la posibilidad de dejar comentarios