La FSA-PSOE opondráse a cualquier recorte na provisión pública de Sanidá o Educación

El voceru del Grupu Parlamentariu Socialista, Fernando Lastra, dixo esti miércoles que la Federación Socialista Asturiana (FSA)-PSOE, va oponese a cualquier recorte na provisión pública de la Sanidá y l'Educación.
Fernando Lastra
Fernando Lastra
EUROPA PRESS
Fernando Lastra

El voceru del Grupu Parlamentariu Socialista, Fernando Lastra, dixo esti miércoles que la Federación Socialista Asturiana (FSA)-PSOE, va oponese a cualquier recorte na provisión pública de la Sanidá y l'Educación.

Al traviés d'unes declaraciones publicaes pol partíu, Lastra reaccionaba asina un día dempués de que'l presidente de los empresarios asturianos, Severino García Vigón, considerara necesaria la reforma de los sistemes sanitariu y educativu.

"Si'l presidente de los empresarios asturianos llánzase agora contra la sanidá y l'educación pública ye porque ve oportunidaes de negociu, afaláu pol programa electoral de Foru Asturies y pol discursu d'investidura de Francisco Álvarez-Cascos", dixo Lastra.

"Abrióse la puerta n'Asturies a la posibilidá de facer negociu cola sanidá, avanzando hacia la concertación de servicios, y a esa llamada acuden los empresarios", comentó, esplicando qu'hai una "confluencia d'intereses" ente les tesis avanzaes por Foru Asturies nes sos propuestes y les palabres de la patronal, algo que fai temer, a xuiciu del voceru socialista, "un recorte de recursos de la sanidá y l'educación públiques". "La patronal asturiana quita la mázcara, porque gracies a Foru y a Álvarez-Cascos yá nun precisa llevala", sentenció.

"Nun mos equivocamos al anunciar tres el discursu d'investidura la ofensiva contra los grandes servicios públicos", dixo Fernando Lastra, que ve como "al frente políticu d'esti ataque súmase agora la empresarial". Alvierte del peligru de la privatización de la provisión pública de la educación y la sanidá.

"La privatización nun fai más barates la educación o la sanidá, facer menos xustes y xenera desigualdá social", alvirtió. "Pretenden tornar un serviciu públicu nun negociu a cuenta de la equidá y la igualdá, y agora'l presidente de la FADE fala d'un pactu pola educación y la sanidá, cuando lo que propón ye un pactu con Álvarez-Cascos contra la educación y la sanidá, dao que fala de recortar, non de facela más eficiente".

Fernando Lastra cree que declaraciones como les de Severino García Vigón refuercen les posiciones d'Álvarez-Cascos. "Ábrese un frente de conflictu, nel que pue tase na defensa de los grandes servicios públicos o na defensa de les tesis de la patronal. Nun pue tar en dos sitios, y Álvarez-Cascos dexó entever ónde taba col so discursu d'investidura", acabó Fernando Lastra.

Mostrar comentarios

Códigos Descuento