El nou servei atén de dilluns a divendres des de les 9 del matí fins a les 5 de la tarda a través del català, castellà, anglès i àrab. La consellera de Benestar i Família, Anna Simó, va explicar ahir que s’ampliaran els idiomes i l’horari d’atenció segons el volum de trucades que es rebin.
En tot cas, va destacar, no és un telèfon per resoldre els tràmits dels expedients de regulació o permisos de residència i laborals.
Informació senzilla
El 012 Informació neix amb la voluntat «d’evitar enganys a la informació» que reben els estrangers, que en molts casos han de fer «itineraris massa llargs per ser atesos», va matisar la Secretària per la Immigració, Adela Ros. En aquest sentit, va explicar que «sempre es donarà informació actualitzada» i es derivarà cap a d’altres administracions quan siguin competents.
Comentarios
Hemos bloqueado los comentarios de este contenido. Sólo se mostrarán los mensajes moderados hasta ahora, pero no se podrán redactar nuevos comentarios.
Consulta los casos en los que 20minutos.es restringirá la posibilidad de dejar comentarios