Comunitat Valenciana

La CVMC adjudica el disseny de la identitat visual de la nova radiotelevisió a After Share

  • La decisió, que han qualificat de "difícil", s'ha basat en "els criteris de valoració acordats per al concurs", segons han explicat.
  • Les firmes finalistes eren After Share València SAU, Estudio Menta SL i l'equip de Dídac Ballester, Sebastián Alós, Antonio Ballesteros i Enrique Casp.
  • El Consell Rector, que s'ha reunit en Alacant, també ha acordat sol·licitar un espai a les Corts Valencianes per a "desenvolupar el seu treball".
Imatge d'un dels estudis de Canal 9 buit després del tancament de RTVV
Imatge d'un dels estudis de Canal 9 buit després del tancament de RTVV
EUROPA PRESS
Imatge d'un dels estudis de Canal 9 buit després del tancament de RTVV

El Consell Rector de la Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació (CVMC), reunit este dimarts per primera vegada en la ciutat d'Alacant, ha acordat adjudicar el concurs del disseny de la identitat visual de la nova radiotelevisió a l'empresa After Share València SAU. Esta agència, que ja va ser la seleccionada per a triar la denominació del nou ens, és propietat del presentador de televisió i publicista Risto Mejide.

A través d'un comunicat, el Consell Rector ha volgut destacar la "gran qualitat" de les tres propostes presentades i agrair la participació en este procés públic i el treball de les tres agències. La decisió, que han qualificat de "difícil", s'ha basat en "els criteris de valoració acordats per al concurs", segons han explicat.

La intenció de l'organisme que presideix Enrique Soriano és presentar la nova identitat visual públicament en pròximes dates, han indicat des de la CVMC.

La decisió s'ha pres després d'analitzar les tres propostes finalistes d'este procés. Així mateix, han recordat que la setmana passada, les empreses van presentar el seu treball als membres del Consell Rector. Les firmes finalistes eren After Share València SAU, Estudio Menta SL i l'equip de Dídac Ballester, Sebastián Alós, Antonio Ballesteros i Enrique Casp.

L'equip valencià d'After Share va resultar guanyador també el passat mes de març del concurs convocat pel Consell Rector per a dissenyar el nom de la nova radiotelevisió valenciana, 'àpunt'.

D'altra banda, el Consell Rector ha acordat sol·licitar un espai a les Corts Valencianes per a "desenvolupar el seu treball". "Un espai que ha de garantir el paper de la CVMC com a difusor de la participació política i social de la ciutadania", han assenyalat. Este compromís, han afegit, "precisa de la presència constant dels mitjans públics valencians en els espais del parlament autonòmic".

El Consell Rector ha subratllat "la necessitat de rebre un espai adequat que permeta cooperar perquè els ciutadans estiguen informats adequadament" i ha recordat que "un dels principis essencials de tot parlament és donar publicitat al seu treball, permetent als ciutadans conéixer la posició de les diferents formacions polítiques presents". "Esta obligació està regulada en l'article 5 de la Llei 6/2016 de 15 de juliol", han conclòs.

Mostrar comentarios

Códigos Descuento