Abrir
Cerrar
Buscar
cargando ACCESIBILIDAD

Les tempestes dificulten la tornada a les carreteres

Es van tallar algunes vies i es van produir cues que van sumar fins a 26 kilòmetres. El Servei Meteorològic manté l’avís de risc per plujes fins a aquesta nit.
La pluja i el vent van jugar ahir una mala passada a les persones que havien aprofitat el cap de setmana per sortir de la ciutat, i van complicar encara més el trànsit per les carreteres catalanes. Algunes vies gironines, com l’autovia A-26, van haver de ser tallades per desviar el trànsit per les carreteres, mentre que, a Lleida, la pluja va dificultar molt la visibilitat dels conductors. A l’A-2 es van formar cues de quatre kilòmetres en direcció a Barcelona.

L’AP-7 també va patir retencions en els dos sentits de la circulació, especialment entre Maçanet i Girona al nord. Més al sud, també hi va haver problemes i retencions de fins a 16 kilòmetres entre Vilafranca del Penedès i Sant Sadurní  i entre Altafulla i Tarragona en direcció a Barcelona.

Risc a les rieres

L’Agència Catalana de l’Aigua (ACA) va advertir ahir que els forts aiguats poden provocar crescudes sobtades de rieres a tot Catalunya. Durant el dia d’ahir, algunes comarques, com la Garrotxa, la Selva o la Segarra ja van patir aquests aiguats i fins i tot en alguns indrets hi va haver pedregades. En aquestes comarques, al tancament d’aquesta edició, els bombers ja havien fet una trentena de sortides, la majoria d’elles a baixos i aparcaments de la Garrotxa.

Rescat de passatgers

A Santa Perpètua de Mogoda, els Bombers de la Generalitat van haver de rescatar 20 passatgers d’un autobus que es va quedar encallat en un gran bassal que s’havia format per culpa de l’aigua. Segons les previsions, les tempestes continuaran avui tot i que aniran afluixant, i fins dimarts no tornarà l’estabilitat.

Cinc morts a les carreteres

Una topada entre dos turismes a Sant Joan les Fonts (Girona) va provocar divendres un mort i un ferit greu. Al vespre, un motorista es va sortir de la carretera a Vacarisses (Barcelona) i va morir. Un altre motorista va morir a Badalona en caure de la moto. Dissabte, un cotxe es va sortir de la via a Cornellà de Terri (Girona). Va morir un ocupant. L’altra víctima mortal es va produir la matinada de diumenge, quan un home va ser envestit per un cotxe mentre caminava per la cuneta de l’A-2 al seu pas per Vilagrassa (Lleida).

1 Comentario
Suscribirse por RSS

Escribir un nuevo comentario

1 Comentario oculto Leer comentario
Dice ser Bebo
1
Avatar genérico
Dice ser Bebo, 26.09.2005 - 13.07h

Aqui a RUBI la hemos pasado malas ayer noche una descarga terrible y violenta nos corto la corriente, LUZ, y a rroto televisores y aparatos de conesion a Internet Routers...

Ya no puede recibir valoraciones 0

Hemos bloqueado los comentarios y las correcciones de este contenido. Sólo se mostrarán los mensajes moderados hasta ahora, pero no se podrán redactar nuevos comentarios.

Consulta los casos en los que 20minutos.es restringirá la posibilidad de dejar comentarios

Escribir comentario o corrección

3000 caracteres pendientes

Introduce el número de la imagen (Código de verificación para prevenir envios automáticos).

Código seguridad

Normas para comentar en 20minutos.es
  • Esta es la opinión de los internautas, no la de 20minutos.es.
  • No está permitido verter comentarios contrarios a las leyes españolas o injuriantes.
  • Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.
  • Por favor, céntrate en el tema.
  • Normas y protección de datos