L'Ajuntament de Barcelona va reconèixer ahir que el Zoo ha tingut un 3,5% menys de visites el darrer any i va anunciar que farà una consulta popular per posar nom a l'orangutà nascut el passat 21 de novembre de Locki i Carlitos, els seus pares.
Els ciutadans podran escollir -encara s'ha de concretar el sistema del referèncudm- entre tres noms que tindran a veure amb la procedència de l'animal, segons va explicar ahir el president del Zoo, Ignasi Cardelús.
El darrer any han nascut 493 animals de 68 espècies i s'han incorporat 72 exemplars de 29 espècies. Destaca el lleopard de Sri Lanka, el pingüí de Humboldt, el visó americà i el lleó marí de Califòrnia. El Zoo acull més de 100 espècies en perill d'extinció, com l'orangutan de Borneo, el gorilla de plana occidental, el visó europeu, el guepard o el tigre de Sumatra.
L'Ajuntament atribueix la devallada de visitants -el Zoo és el segon equipament municipal més concorregut, després del Museu Picasso- «als caps de setmana de pluja d'octubre, novembre i desembre, i al caledari», amb menys dies de pont. Aquest any, es treballarà intensament en les obres del Zoo Marí i es faran millores a la Ciutadella, sense haver de tancar la installació.


Francia y Alemania: "La decisión del rescate es de España"
Un nuevo terremoto de magnitud 5 sacude el norte de Italia
Xabi Alonso: "El listón ya está casi insuperable"
Diseñan una llave que abre sin girar y una botella que enfría el agua
¿15.000 euros para toros o empleo? Guijo de Galisteo elige lo primero
Comer sin parar para evadirse de la realidad
Los 'Putos peronistas' llegan al cine
Marina d'Or compite con Madrid y Barcelona por Eurovegas



¡Sé el primero en hacerlo!