Abrir
Cerrar
Buscar
cargando ACCESIBILIDAD

Una persona anònima els retorna una cartera que van perdre fa set anys

De vegades el destí capriciós ens retorna coses, persones o records que crèiem perduts per sempre. Això és el que els ha passat a la Carmen i el Francisco, una parella d'avis d'Esplugues de Llobregat, amb una cartera plena de velles fotografies familiars, perduda o robada ara fa set anys.

Dins no hi havia res de valor econòmic sinó fotos antigues, de valor sentimental

El viatge d'aquesta cartera de vellut marró, en parador desconegut durant tant de temps, va començar el 6 de maig del 2001. «Aquest dia celebràvem la primera comunió de la nostra néta Sara i vam anar a dinar a un restaurant de la Barceloneta. Allà vaig descobrir que la cartera havia desaparegut de la meva bossa» recorda la Carmen.

Dins la cartera no hi havia diners ni res de valor econòmic, però sí emocional. Hi duien quatre fotos antigues en blanc i negre dels seus pares i d'ells mateixos quan eren joves, a més de dues targetes de visita amb l'adreça. «En aquell moment, la meva mare, que havia estat una bellesa , ja havia mort, i la seva foto era un tresor», confessa l' àvia.

Li van saltar les llàgrimes

No va servir de res buscar la cartera per tot arreu ni trucar al restaurant per si estava allà. La van donar per perduda o robada. Almenys això pensaven fins al passat dissabte 25 d'octubre.

Quan la Carmen va tornar de la compra, li va semblar veure alguna cosa dins la bústia, però no eren cartes. Va ficar-hi la mà i va treure la cartera. Allà hi era, set anys després. «Vam sentir tanta alegria que ens van saltar les llàgrimes. És un enigma. No ens ho expliquem, però voldríem donar-li les gràcies a qui ens l'ha retornat», asseguren.

2 Comentarios
Suscribirse por RSS

Escribir un nuevo comentario

1 Comentario oculto Leer comentario
Dice ser Lepronio Aftosa
1
Avatar genérico
Dice ser Lepronio Aftosa, 03.11.2008 - 16.50h

O sea, que no abren el buzón desde hace 7 años...

Este hallazgo acerca aún más Alonso a Ferrari.

Ya no puede recibir valoraciones 0
2 Comentario oculto Leer comentario
Dice ser xDD
2
Avatar genérico
Dice ser xDD, 03.11.2008 - 17.17h

Aqui ha pasado lo tipico que nos pasa a todos... El carterista queria devolverla pero estuvo con el "Ya lo hare.. ya lo hare...". Hasta que el pasado sabado se aburria y lo hizo.

Ya no puede recibir valoraciones +1

Hemos bloqueado los comentarios y las correcciones de este contenido. Sólo se mostrarán los mensajes moderados hasta ahora, pero no se podrán redactar nuevos comentarios.

Consulta los casos en los que 20minutos.es restringirá la posibilidad de dejar comentarios

Escribir comentario o corrección

3000 caracteres pendientes

Introduce el número de la imagen (Código de verificación para prevenir envios automáticos).

Código seguridad

Normas para comentar en 20minutos.es
  • Esta es la opinión de los internautas, no la de 20minutos.es.
  • No está permitido verter comentarios contrarios a las leyes españolas o injuriantes.
  • Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.
  • Por favor, céntrate en el tema.
  • Normas y protección de datos