Els artistes de renom que durant les últimes tres dècades han volgut obrir-se a nous camins estilístics han confiat les seves guitarres al músic Adrian Belew. Ell ha estat, durant més de 25 anys el compositor, vocalista i guitarra de King Crimson, al costat de Robert Flipp.
Belew ha combinat a la perfecció aquesta tasca pròpia, amb les col·laboracions com a guitarrista a les bandes de Frank Zappa, David Bowie i Talking Heads. La visita d'avui a Barcelona la fa amb la seva formació actual, el Power Trio.
La seva manera de tocar la guitarra no és gens convencional. Als anys setanta, Belew tocava amb un grup de Nashville (Estats Units) de nom Sweetheart. El mateix Frank Zappa el va veure actuar i el va demanar formar part de la seva formació.
L'any 1981 va ser el de la creació de King Crimson amb Robert Fripp, Bill Bruford i Tony Levin. El virtuosisme a la guitarra i la ironia de les seves lletres els van fer destacar molt ràpid.
Abans de deixar King Crimson al 1984, Belew va gravar els temes Discipline, Beat i Three of a Perfect Pair.
El 1989 va girar amb David Bowie durant el tour Sound+Vision. L'any 1994 es va incorporar a la banda Nine Inch Nails. Des de l'any 2006 gira amb el Power Trio.
* Bikini. Déu i Mata, 105. Avui a partir de les 21.00 hores. Preu:de 18 a 26 euros.

El Gobierno estudia inyectar en Bankia menos de 19.000 millones
38 mujeres denuncian haber sido víctimas del falso chamán
Venus 'se pasea' entre el Sol y la Tierra por última vez en este siglo
Jiménez renueva con el Zaragoza por tres temporadas
El PP desbloquea los contratos a científicos y sube la tasa de reposición al 10%
El Supremo rechaza suspender los permisos de Repsol en Canarias
Hopper, el pintor de la soledad moderna



¡Sé el primero en hacerlo!