Exhibicions i competicions de les diferents disciplines del gènere, com ara Mc, Break, Dj i Graffiti tindran cabuda al costat dels grans mestres del hip hop de l'Estat: Tote King, Nach, La Mala Rodríguez, El Chojin i Dilated Peoples.
Les propostes pel dissabte a la nit
Els saragossans Violadores del Verso són els responsables de l'extensió del hip hop professional per la península en un moment en què es pensava només en clau americana.
Ells són una de les apostes destacades de la programació nocturna del festival, dissabte. Una altra basa segura és la de l'andalús Tote King. La seva potència al micro fa d'ell una de les propostes més fresques i prometedores de l'actualitat.
Falsalarma, per la seva banda, aprofiten l'actuació del cap de setmana per presentar el seu nou disc a Barcelona. Estil directe i rimes amb missatge.
* Tota la programació al web www.hipnotikfestival.com.




El Eurogrupo aplaza la reunión sobre el rescate griego
La videoteca deja en evidencia al PP
Rafa Nadal y Bar Refaeli se quitan juntos la ropa
De la favela a presidenta de la pretrolera más importante de Brasil
El rey a Rafa Nadal: "Estos de los guiñoles son tontos"
'El invitado', un 'thriller' directo al número 1 de la taquilla
La reforma solo tiene 2 medidas concretas para nuevos contratos
Cuatro tendrá que pagar 3,27 millones de euros más a RTVE



¡Sé el primero en hacerlo!