Abrir
Cerrar
Buscar
cargando ACCESIBILIDAD

En exclusiva amb l'Avril Lavigne

  • La irreverent joveneta de 'Complicated' ofereix diumenge a Badalona el seu únic concert a Espanya.
  • Presenta el seu darrer treball 'The Best Damm Thing'.

Avril Lavigne ha triat Badalona com a l'escenari per al seu únic concert a l'Estat espanyol, en la gira de presentació del seu darrer treball, The Best Damm Thing.

La canadenca ha escollit Jonas Brothers com a company de tour europeu. Aquest nou fenomen del pop nord-americà (tres germans de 15, 18 i 20 anys) edita disc a Espanya aquest mateix dilluns.

L'artista canadenca va publicar aquest àlbum, el tercer de la seva discografia, el passat 2007. Amb un doble Disc de Platí a nivel mundial pels més de cinc milions de còpies venudes, els temes que més han sonat a totes les emissores han estat els senzills Girlfriend, When You're Gone o Keep Holding On, aquest últim extret de la banda sonora de la pellícula Eragon.

Punk-pop

Lavigne repassarà a més per a aquesta cita els seus èxits anteriors, amb temes com Complicated o Sk8er Boi.La cantant de punk-pop afirma que amb The Best Damm Thing ha superat moments de dubte en la seva carrera, que va despuntar ara fa set anys.

L'èxit va ser tan gran i tan sobtat que va haver de païr-ho per poder tornar a cantar temes directes i rock energètic des d'una nova perspectiva vital, igualment rebel però d'una altra manera.

El seu primer disc Let Go va vendre més de 16 milions de còpies a tot el món, seguit de prop del seu segon treball, Under My Skin.

*Pavelló Olímpic de Badalona. Av Alfons XIII, s/n. Diumenge a partir de les 21.00 hores. Preu de les entrades: 30 euros.

Comentarios

Hemos bloqueado los comentarios y las correcciones de este contenido. Sólo se mostrarán los mensajes moderados hasta ahora, pero no se podrán redactar nuevos comentarios.

Consulta los casos en los que 20minutos.es restringirá la posibilidad de dejar comentarios

Escribir comentario o corrección

3000 caracteres pendientes

Introduce el número de la imagen (Código de verificación para prevenir envios automáticos).

Código seguridad

Normas para comentar en 20minutos.es
  • Esta es la opinión de los internautas, no la de 20minutos.es.
  • No está permitido verter comentarios contrarios a las leyes españolas o injuriantes.
  • Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.
  • Por favor, céntrate en el tema.
  • Normas y protección de datos