Abrir
Cerrar
Buscar
cargando ACCESIBILIDAD

El Tibidabo s’obre a la tercera edat i renova l’atracció dels miralls

El Tibidabo s’obre a
Vista aèria del parc d’atraccions del Tibidabo i visitants esperant per poder accedir a la instal·lació (BS:M).
Ampliar
El parc atrau 600.000 visitants. ‘Camí del Cel’ integra nous espais, camins i jocs per als infants. ‘Miramiralls’ es potencia.
El parc d’atraccions del Tibidabo va presentar ahir les novetats pel 2008 on destaquen els itineraris del Camí del Cel. Són zones destinades especialment a la tercera edat. També renova una atracció clàssica: la dels miralls.

El 2007 el nombre de visitants del parc va baixar fins als 600.604, 7.626 menys que el 2006 i el benefici va ser d’1 milió d’euros. El Camí del Cel és la nova àrea oberta que transcorre des de la plaça del Tibidabo fins a l’Hotel Florida. Hi ha zones de trobada (abans picnic) i jocs infantils i novetats com la Cúpula del Cel, amb projeccions.

Estàtues humanes

El primer documental que es projectarà és Cent anys passen volant que celebra el centenari del parc.L’esdeveniment més destacat del Camí del Cel serà el concurs d’estàtues humanes (13 d’abril).  També hi haurà atraccions tradicionals com l’Avió, Carrousels o el Museu d’Autòmates i s’hi projectaran films en 4D on, a banda de la pel·lícula, s’experimenten sensacions com el pas de l’aire, mullar-se o el moviments de la cadira. Els majors de 55 anys fins als 75 anys poden entrar (excepte a les atraccions)  amb Tibidabo Plus, abonament de 30 1 que permet gaudir tot l’any  d’activitats com caminades per Collserola o cursos de pintura. Els abonats sènior tindran avantatges com transport gratuït amb Tibibús.

Gran zona de miralls

El Miramiralls, just davant de l’actual muntanya russa  és la nova sala dels miralls ampliada. Al costat del teatre d’autòmates, l’atracció s’ha renovat amb noves tecnologies: periscopis, esferoscopis, pous a paret i terra i làsers.Són tretze recorreguts.

Per a Sara Jaurrieta, regidora presidenta del parc, una de les prioritats és invertir la tendència de mobilitat (un 40% arriba en  cotxe) amb reforç del transport públic(bus 195, 111  i  Tibibús des de Pl. Catalunya). El bitllet de bus es descomptarà de l’entrada. Es prohibirà aparcar fora dels dos pàrquings, que ara ofereixen 500 places de pagament.

La muntanya russa, a punt

La nova muntanya russa que es projecta a una altura de 520 metres, tot i la polèmica, estarà enllestida a final de la temporada 2008, segons els responsables del parc d’atraccions. Sara Jaurrieta va anunciar que l’obra tindrà una comissió tècnica de seguiment . Segons el projecte del 2006, que no ha variat, es tracta d’una atracció única a Europa que costarà uns 50 milions. Fabricada en acer tindrà 700 metres de recorregut, que es farà en 62 segons discorrent a tota velocitat entre els arbres.

Comentarios

Hemos bloqueado los comentarios y las correcciones de este contenido. Sólo se mostrarán los mensajes moderados hasta ahora, pero no se podrán redactar nuevos comentarios.

Consulta los casos en los que 20minutos.es restringirá la posibilidad de dejar comentarios

Escribir comentario o corrección

3000 caracteres pendientes

Introduce el número de la imagen (Código de verificación para prevenir envios automáticos).

Código seguridad

Normas para comentar en 20minutos.es
  • Esta es la opinión de los internautas, no la de 20minutos.es.
  • No está permitido verter comentarios contrarios a las leyes españolas o injuriantes.
  • Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.
  • Por favor, céntrate en el tema.
  • Normas y protección de datos