La xifra de cursos per evitar delictes sexuals també ha augmentat d’un 27% en el mateix període, segons dades del Departament de Justícia.
D’aquesta manera, segons la consellera Montserrat Tura es vol ajudar els reclusos perquè superin el motiu que els va dur a la presó i, al mateix temps, lluitar contra la reincidència quan en surtin. El 2007 es va disparar el nombre d’empresonats en 425 més, fins als 9.395, mentre que la capacitat arriba a les 8.800 places, després de l’obertura de Brians II. Tura opina que aquest excés de 595 reclusos és una situació molt millor que la de tot just un any, i que millorarà quan s’obrin Lladoners i Quatre Camins.
Per primer cop, els reclusos estrangers han arribat al 40%, mentre que les dones sumen ja el 7,4% del total. Les mesures penals alternatives es van incrementar en un 38% només l’any passat, fins a les 8.292.


España y Estados Unidos coinciden en que la banca se recapitalice sin acudir a rescates
De Guindos: "El futuro del euro, en España e Italia"
El proyecto de Valdevaqueros "no contempla urbanizar playa"
La voracidad urbanística se come a bocados la costa española
Pedro Rodríguez: "El único '7' de España es Villa"
El número de clientes de Telefónica cae
Noruega se plantea el estado de emergencia por Justin Bieber
¿Qué disparó la Policía contra los mineros?



¡Sé el primero en hacerlo!