Fins a tres dies han sofert col·lapse carrers amb aparcament altern –cada 15 dies varia la banda on es pot estacionar– donat que la grua municipal no ha retirat els cotxes mal aparcats.
En el millor dels casos, els vehicles hi podien circular fent ziga-zagues. En el pitjor, entre cotxe i cotxe estacionat a banda i banda dels carrers estrets, no hi passava ni una bicicleta.
Aquest cop la grua ha tardat més que altres vegades en venir a retirar els cotxes
"Cada tres mesos varia la vorada d’aparcament i sempre hi ha algun despistat", comentava l’Esther, propietària d’un estanc al carrer Joaquim Costa, "però aquest cop la grua ha tardat més que altres vegades", afegia.
Sense poder descarregar
Aquest retard en la retirada dels cotxes, a banda de col·lapsar les vies, impedeix també l’activitat normal de càrrega i descàrrega.
"El camió de repartiment de la llet no ha pogut entrar al carrer aquest matí i ha hagut de fer la volta pels carrers del voltant... s’hi troben sovint", explicava a 20 minutos la Shilpi, dependenta d’una fruiteria d’un dels carrers afectats per l’acumulació de cotxes mal aparcats.
L’actuació de la Urbana
Des de l’Ajuntament, recorden que la Guàrdia Urbana és qui té potestat per avisar la grua municipal.
Sistema per no molestar al mateix
El sistema d’alternança en el costat d’aparcament s’estableix per tal que els cotxes no molestin sempre els mateixos veïns i comerços.
El període de variació canvia depenent de la via i del districte. En alguns casos, a Gràcia, per exemple, la variació s’estableix cada dues setmanes. En d’altres, els terminis són d’un mes o fins a tres mesos.
"L’alternança és un bon sistema perquè els cotxes davant de la botiga molesten, sobretot per la descàrrega de mercaderies", apuntava ahir el Shohag, un botiguer del carrer Joaquim Costa.
Els veïns admeten que és difícil recordar les dates de canvi.


El PSOE pide una comisión sobre Bankia
La CE pone precio a retrasar el objetivo del déficit
España se gusta y Torres y Negredo demuestran que hay '9'
Enviados a prisión dos de los detenidos por los incidentes de Barcelona en la huelga general
El realizador Romain Gavras regresa a la 'guerra social'
Rouco: "No es el Estado el que sostiene a la Iglesia"
Cuarenta personas fueron detenidas por un presunto atentado en Eurovisión



¡Sé el primero en hacerlo!