Comunitat Valenciana

Consum implanta xarxa wifi gratuïta en 248 supermercats

  • Consum ha implantat durant el mes de setembre una xarxa wifi gratuïta per als seus clients en 248 supermercats de tota la seua zona d'implantació. El cabal assignat a cada client connectat al nou SSID (wifi) està limitat a 2,5 Mbps i solament podrà accedir a ell en horari comercial.
Consum
Consum
EUROPA PRESS
Consum

Segons ha informat la cooperativa en un comunicat, permet l'accés a Internet aplicant els corresponents filtres de continguts i aplicacions per a garantir tant la seguretat com el bon ús de l'accés.

Consum va iniciar en 2016 un procés de transformació digital orientat a les persones amb la creació de l'Oficina de Transformació Digital. El seu objectiu és engegar la digitalització de tots els processos i servicis que aporten valor als grups d'interés de la cooperativa, permetent així optimitzar-los i millorar la productivitat.

En este sentit, ja es van iniciar els processos de disseny del nou model de relació amb el client, el portal dels treballadors i el sistema de cues remot en els supermercats i, a poc a poc, se'n van sumant nou servicis, com és el cas de la implantació del sistema wifi gratuït en tenda.

'GAMIFICACIÓ' EN EL PUNT DE VENDA

Per a promocionar el nou servici wifi, Consum llança hui a través de la web www.turetoconsum.com el joc 'Exploradors d'aliments', un projecte de gamificació exclusiu per als socis-clients d'eixos 248 supermercats.

El joc consisteix a superar tres reptes diaris, que canvien cada dia i que solament es podran resoldre buscant la informació en les etiquetes de productes del supermercat i responent després en el propi web. Per a açò, els participants poden connectar-se al nou servici wifi si ho desitgen.

Quan es completen els tres reptes aconsegueixen un punt, que al costat dels punts adquirits per la compra diària (1 punt cada 10 euros en un mateix tiquet) serviran per a aconseguir gratis un dels quatre peluixos que s'ofereixen. Es podran adquirir quan es reunisquen 20 punts.

D'altra banda, el joc ofereix una Gymkhana QR que ofereix codis situats en la botiga. Quan es 'caça' un d'ells, s'aconsegueix un crom virtual col·leccionable, amb divertits personatges, que donen informació nutricional i d'alimentació saludable. D'esta manera es compleix amb un dels objectius que la Cooperativa sempre té present, formar i informar al consumidor sobre hàbits de vida saludables.

Mostrar comentarios

Códigos Descuento