Llançadora aposta per les apps entre les seues 18 nous projectes per al seu programa d'incubació garatge

Llançadora aposta per les apps entre les seues 18 nous projectes per al seu programa d'incubació garatge

Llançadora aposta per les apps entre les seues 18 nous projectes per al seu programa d'incubació garatge
Llançadora aposta per les apps entre les seues 18 nous projectes per al seu programa d'incubació garatge (LANZADERA)
Ampliar
  • Llançadora, l'acceleradora impulsada per Juan Roig en Marina d'empreses, ha seleccionat 18 equips emprenedors amb projectes en fase inicial per a la quarta edició del seu programa 'Garatge' entre els quals destaquen l'aposta per les apps. Des d'este programa d'incubació, l'empresari destinarà al voltant de 700.000 euros perquè els equips puguen desenvolupar les seues idees i convertir-les en empreses.

Les iniciatives pertanyen a múltiples sectors, en esta ocasió la majoria són startups de negocis online, que oferixen aplicacions i plataformes pensades per a millorar la qualitat de vida de les persones i oferir servicis en els sectors de moda, salut, entreteniment, transport, esport o medi ambient, entre uns altres.

Els emprenedors comptaran amb fins a 11 mesos d'incubació per a validar les necessitats que han detectat, implementar el seu model de negoci, iterar el producte per a adaptar-ho als requeriments del mercat i generar les seues primeres vendes. Les startups amb perspectives de creixement que puguen requerir d'un suport més perllongat podran optar posteriorment al Programa Llançadora.

Durant el programa Garatge els emprenedors compten amb un director de projectes que els assessora en tot moment, tenen accés a mentors experimentats i reben formació personalitzada. A més, durant el programa tenen la possibilitat de col·laborar amb la resta d'emprenedors, així com amb alumnes i empresaris de Marina d'empreses, informa Llançadora en un comunicat.

Entre les propostes triades, figura 'Cocum', una app per a mòbil que identifica automàticament la roba que apareix en una imatge. En realitzar una cerca es mostra una llista de resultats amb enllaços al web on l'usuari pot adquirir esta peça.

Per la seua banda, 'Green urban data (gud)' és un servici de Big Data Ambiental que se centra en l'ús de les Green IT (Information Tecnology) per a elaborar un entorn intel·ligent que facilita la presa de decisions orientada al desenvolupament d'estratègies de millora ambiental i de qualitat de vida dels ciutadans.

Des d''Insectfit' obtenen, processen i comercialitzen insectes i els seus derivats, tals com a farines i suplements alimentosos, com una alternativa a les proteïnes consumides actualment per l'ésser humà.

'Journify', pel seu costat, és una app mòbil perquè passatgers i conductors compartisquen els seus trajectes diaris, estalviant així costos de temps i desplaçament gràcies a l'economia col·laborativa i ajudant la preservació del medi ambient.

A més, 'Lean GP' consistix en el primer simulador de moto plegable per a casa juntament amb diversos accessoris i funcions innovadores. El seu objectiu és que els usuaris puguen viure les sensacions que tenen els pilots professionals, però des del còmode i segur saló de casa.

Des de 'Lowbus' aposten per un marketplace per a l'optimització del transport de viatgers per carretera, reduint el nombre de trajectes realitzats en buit.

Una altra de les iniciatives és 'Momocca', una firma de mobiliari de disseny que aposta per la individualitat de les estades i naix per a rescatar la singularitat dels nostres espais.

'Moosehorn' es basa en la creació de components i accessoris per a bicicletes urbanes extraordinàries. Té en compte les necessitats especials que suposa moure's amb bici per ciutat, on l'estètica i les sensacions són més importants que el rendiment.

Així mateix, en 'Mufubufu' creen vídeos animats que expliquen la història dels seus clients donant-los caràcter emocional. Una nova manera de regalar en ocasions especials, contactant amb el concepte de personalització i esprement-ho al màxim.

'Playeek' és una startup orientada a la indústria dels eSports, que el seu objectiu és oferir formació de màxima qualitat.

També figuren en la llista 'Prismab', una xarxa de sensors autònoms que permet a l'agricultor mapear els paràmetres més importants del seu cultiu en temps real amb l'última tecnologia IoT; i Respop, que naix amb la intenció de convertir-se en la millor plataforma social de sèries i pel·lícules. Els usuaris podran portar un seguiment de les sèries que veuen actualment, així com les seues pel·lícules i veure informació sobre totes estes, entre altres accions.

'Rentyn' és la primera plataforma web on llogar maquinària és tan fàcil com demanar menjar a domicili i 'Rithmi' és una polsera intel·ligent capaç de detectar fibril·lació auricular per a prevenció d'ictus.

'Viband' proposa un sistema d'adaptació de l'entorn per a persones amb problemes d'audició. Reconeix sons de la llar i els transmet a l'usuari fent ús d'una polsera intel·ligent mitjançant patrons de vibració.

L'empresa 'VINT', del sector tèxtil, està especialitzada en moda de bany i calçat, valora l'artesania i la cura pels xicotets detalls. Cadascun dels seus estampats ha sigut pintat a mà i posteriorment traslladat a materials resistents.

Finalment, 'Wanado Sports' és una plataforma online que permet a l'usuari practicar esport, al millor preu, prop d'on estiga, i 'WhiteSword Art Studio' proposa un aparell que millora l'experiència de joc en el seu SmartPhone.

Consulta aquí más noticias de València.

Síguenos en Facebook para estar informado de la última hora:
Publicada en la dirección url http://www.20minutos.es/noticia/3092906/0/llancadora-aposta-per-les-apps-entre-les-seues-18-nous-projectes-per-al-seu-programa-dincubacio-garatge/ accede a la noticia online capturando este código en tu móvil Código QR

Hemos bloqueado los comentarios de este contenido. Sólo se mostrarán los mensajes moderados hasta ahora, pero no se podrán redactar nuevos comentarios.

Consulta los casos en los que 20minutos.es restringirá la posibilidad de dejar comentarios