El Gobiernu asturianu elixirá al sustitutu de Monasterio "lo más pronto posible"

  • La conseyera de Facienda y Sector Públicu del Gobiernu asturianu, la socialista Dolores Carcedo, dixo esti llunes que l'Executivu va escoyer a la "mayor brevedá posible" al sustitutu de Carlos Monesterio, el representante por Asturies de la comisión para la reforma de la financiación autonómica, que renunció tres enterase pela prensa del acuerdu ente los gobiernos central y vascu sobre'l Cupu.
Carlos Monasterio y Dolores Carcedo
Carlos Monasterio y Dolores Carcedo
EUROPA PRESS
Carlos Monasterio y Dolores Carcedo

Carcedo, a preguntes de los periodistes, nun avanzó'l nome del sustitutu nin detalló'l perfil del mesmu. Sí dexó claro que va ser el Gobiernu'l que va escoyer a una persona y, con posterioridá, va treslladar la so decisión al restu de grupos políticos.

La conseyera llamentó la renuncia de Monesterio y dixo que ye un "profesional independiente de reconocíu prestixu". En cuanto al Cupu vascu, Carcedo dixo qu'a la hora de negociar el nuevu sistema de financiación autonómica'l Gobiernu central yá nun va poder en dulda qu'existe insuficiencia financiera nes comunidaes autónomes, una vez que concedió más recursos a País Vascu.

"Si les comunidaes de réxime foral van tener más recursos, tamién precisen munchos más recursos les de réxime común pa facer frente a les necesidaes de los ciudadanos", argumentó.

La dirixente asturiana esplicó que la postura d'Asturies sobre esti asuntu siempre foi la mesma y vino apostando por revisar los resultaos financieros que producen los réximes forales, dao que se producen munches diferencies coles comunidaes de réxime común.

Mostrar comentarios

Códigos Descuento