La
Plataforma AVE pel Litoral va presentar ahir davant l´Audiència Nacional
un recurs que demana "la suspensió cautelar" de les obres del tren d´alta velocitat
pel centre de Barcelona, des de l´estació de Sants fins a la Sagrera, al·legant que "existeix un risc inacceptable".
La plataforma va demanar la suspensió cautelar de l'obra pels carrers Provença i Mallorca
L´advocat de la plataforma, Eduard Moreno, va fixar ahir
un termini de 10 dies en els quals l´Administració haurà de pronunciar-se sobre la possible suspensió d´aquests treballs, que s´han d´iniciar a principis de l´any que ve.
La petició només es refereix al tram que discorre pels carrers Provença i Mallorca i, per tant, no afectaria el que ja està licitat fins a Sants, ni el que ha de portar l´AVE des de la Sagrera fins a la frontera francesa.
La Plataforma assegura que el recurs compta amb el suport de 15 comunitats de propietaris, una associació de comerciants, 200 particulars i les entitats veïnals del Camp de l´Arpa i l´Eixample Esquerre. AVE pel Litoral afirma que hi ha traçats millors, sense risc per La Pedrera o la Sagrada Família.
I hi ha "alarma social".
¡Sé el primero en hacerlo!