En un comunicat, l'entitat ha explicat que poden participar en el concurs tots aquells majors d'edat que pugen un selfie divertit a Twitter o Instagram amb l'hashtag #quieroserninot2017 des d'este dimarts i fins al dia 13 de febrer.
Segons ha indicat, serà la setmana vinent quan es coneixerà el nom dels guanyadors que seran seleccionats per un jurat professional format per representants del món faller i de Telefónica.
Els triats de #quieroserninot2017 decidiran si volen cremar el seu 'ninot' al costat de la Falla Telefònica en la Cremà el pròxim 19 de març o si li'l porten a la seua casa. A més, tots els guanyadors al costat d'un acompanyant podran viure una de les mascletaes de 2017 des del balcó de l'edifici de Telefònica en la Plaça de l'Ajuntament.
L'any passat, en la primera edició del concurs, més de 400 candidats van pujar la seua foto i van competir per convertir-se en 'ninot' de la Falla situada en la calle Marqués de Sotelo.
#NINOTTARONJA
D'altra banda, Telefònica i el València Basket s'han unit per a crear una nova promoció en la qual qualsevol afeccionat al bàsquet i amant de les Falles puga posar la seua cara a un 'ninot' vestit amb l'equipament de l'equip Taronja.
El hashtag per a participar en este concurs és #NinotTaronja i els requisits varien posat que el selfie ha de ser obligatòriament amb la samarreta del club València Basket. Este concurs forma part de la col·laboració que Movistar té durant enguany amb el València Basket amb motiu del 30 aniversari del club i que engloba moltes altres propostes com l'acció Dunkers Movistar.
Comentarios
Hemos bloqueado los comentarios de este contenido. Sólo se mostrarán los mensajes moderados hasta ahora, pero no se podrán redactar nuevos comentarios.
Consulta los casos en los que 20minutos.es restringirá la posibilidad de dejar comentarios