Les dues línies tallades van ser la C-10 (Aeroport) i la C-2 (entre Castelldefels i Sant Andreu Arenal). Renfe va interrompre el servei després que un grup de viatgers va tornar a baixar a les vies en una zona en què els trens ja circulen a l’aire lliure. Tot això malgrat el risc que suposava que el cable estigués penjant, hi haguessin espurnes i estigués plovent en aquell moment.
Tot i que no es van donar xifres oficials sobre els retards en la xarxa de Rodalies, fins a una hora i mitja van quedar-se atrapats els passatgers d’un tren afectat. Van haver d’esperar que arribés un altre comboi per canviar de vehicle.
Els trens de mitjana i llarg distància també van quedar afectats i van circular amb retards d’almenys 50 minuts.
Transport alternatiu
Per pal·liar els problemes, Renfe i Adif van posar 18 autobusos per cobrir el trajecte cap a l’aeroport del Prat.
Als vagons i a les andanes de les estacions, que es van omplir més del normal pels retards, hi va haver malestar dels viatgers, que es queixaven de la nova avaria.
SMS sense informació precisa
Els passatgers que van optar per obtenir informació per missatges de mòbil es van sorprendre en ser informats de retards de només 10 minuts a la C2, quan en realitat superaven els 20 minuts. Als viatgers de línies com la C1, no se’ls va assegurar el pas dels combois, que passaven fora d’horari. Molts, indignats, van optar per transports alternatius.


El Estado pagará el rescate de Bankia en efectivo con emisiones del Tesoro
Ordoñez dice que el Gobierno no quiere que hable de Bankia
Bruselas estudia dar un año más a España para cumplir el objetivo del 3% del déficit
Torres entra en escena en el amistoso ante Corea
RIM busca un nuevo camino para Blackberry
Aguirre anuncia que se bajará el sueldo de nuevo
No hay límite de edad para los anticonceptivos hormonales
Kiko Veneno: "Todos los que han construido este sistema deberían dimitir"



¡Sé el primero en hacerlo!