Abrir
Cerrar
Buscar
cargando ACCESIBILIDAD

Un Saló de Turisme a ritme de tango

Aquest any, el país convidat és l’Argentina. L’aigua és l’altra protagonista amb l’estand de l’Expo Saragossa. Hi ha activitats esportives, musicals i gastronòmiques.
L’aparador de regions i països per triar un destí de vacances torna a Barcelona un any més. Fins diumenge, el visitant que s’acosti al Saló de Turisme, a més d’omplir la bossa amb informació per viatjar, podrà gaudir d’un gran ventall d’activitats.

Entre l’oferta esportiva, hi ha pujar a un globus per observar la ciutat a una alçada d’uns 100 metres, circuits d’exhibició de bicicletes o recorreguts amb tirolines.

Degustació de vins

Molts expositors ofereixen degustacions gastronòmiques. Aquest any, l’Argentina i Astúries seran, respectivament, el país i la Comunitat Autònoma convidats al saló.

El país dels sis continents oferirà un espectacle musical cada hora, on una parella ballarà un tango. A més, els visitants podran fer una degustació de vins. Per la seva part, Àsturies mostrarà la seva cultura, gastronomia, artesania i folklore.

Les gotes de sensibilització les posen Unicef i l’Expo Saragossa 2008. L’entitat social presenta la campanya  contra el turisme sexual. I l’estand aragonès, que té una cascada d’aigua de cinc metres, informarà sobre el consum responsable i el desenvolupament sostenible. En el saló, també es sortejaran viatges entre els participants al concurs de fotografia i anècdotes de vacances.

D’altra banda, l’Observatori de Turisme va presentar ahir un informe que revela que els turistes nord-americans es gasten 196 euros al dia, el doble que la mitjana del turista estranger.

* Fira de Barcelona. Divendres 8 euros i 10 el cap de setmana. Gratis els menors de sis anys.

El ‘corner’ pels gays el 2008

L’edició del Saló del Turisme del 2008 tindrà una zona dedicada a les necessitats turístiques del col·lectiu homosexual. El corner oferirà destins i informarà sobre esdeveniments específics com el Dia de l’Orgull Gay. Dels sis milions de visitants que rep Barcelona, 150.000 vénen atrets per l’oferta de turisme gay.

Comentarios

Hemos bloqueado los comentarios y las correcciones de este contenido. Sólo se mostrarán los mensajes moderados hasta ahora, pero no se podrán redactar nuevos comentarios.

Consulta los casos en los que 20minutos.es restringirá la posibilidad de dejar comentarios

Escribir comentario o corrección

3000 caracteres pendientes

Introduce el número de la imagen (Código de verificación para prevenir envios automáticos).

Código seguridad

Normas para comentar en 20minutos.es
  • Esta es la opinión de los internautas, no la de 20minutos.es.
  • No está permitido verter comentarios contrarios a las leyes españolas o injuriantes.
  • Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.
  • Por favor, céntrate en el tema.
  • Normas y protección de datos