La nena va arribar a Reus en taxi, « sense ningú», va explicar la Policia. Segons la família, la van portar a Sant Cosme, al Prat, on li van prendre tot i la podrien haver violat, segons va dir l’àvia. La jove havia estat segrestada per dos homes. Ella coneixia almenys a un d’ells, de 28 anys i natural de la zona de Lleida, perquè hi va xatejar durant un mes a Internet.
«Portem tres dies sense viure. Estem desesperats», va declarar ahir un membre de la família abans de conèixer el desenllaç d’un cas que va començar el passat dilluns cap a les 20 hores.
Dos homes van segrestar l’adolescent de 15 anys mentre passejava amb un nebot de 6 anys pel passeig Mas Abelló, a prop del domicili familiar. Segons va relatar aquest familiar, se la van endur en un BMW. En van baixar dos homes i la van introduir al vehicle per la força i van fugir. La Policia havia obert una investigació. No es descarta cap hipòtesi i es va arribar a parlar d’una fugida voluntària amb l’home que va conèixer xatejant.
«Ens matarien un a un»
Els suposats segrestadors van obligar a la menor a trucar a la tieta, que n’és també la tutora. No li va dir res perquè va plorar. «Va semblar que ell li va treure el telèfon i ens va amenaçar tot dient que si ho denunciaven [com així ho van fer], ens matarien un a un», va relatar un oncle. La noia no anava a escola des de feia tres anys i només sortia de casa acompanyada de familiars.
Sis detinguts per robar i prostituir
Sempre treballaven igual: visitaven les botigues com a clients, en prenien nota de les mesures de seguretat i tornaven de matinada, entre les 4 i les 6 de la matinada, per consumar el cop. Triaven establiments amb productes d’alt valor (roba, perfums, ulleres...) i assaltaven els mateixos locals diverses vegades. Es tracta d’un grup de sis persones, que ara han arrestat els Mossos i la Policia. Se’ls acusa de robar en vuit botigues, atracar dos vegades i induir a la prostitució.

El grupo de Bankia admite pérdidas de 3.318 millones en 2011
Nueva cacerolada en Sol
Mueren 19 personas tras un incendio en Catar
El Atlético de Madrid ficha al 'Cebolla' Rodríguez
'Trainspotting' y un disco de Iron Maiden, lo mejor durante el reinado de Isabel II
Suspenso en geografía: Merkel sitúa Berlín en Rusia
18 años de cárcel para el asesino de su hermana en Alfaz del Pi
El Gobierno no pedirá cobrar a la Iglesia el IBI



¡Sé el primero en hacerlo!