Neix 'Oci.cat', el setmanari de lleure i cultura de '20minutos'

  • Es publicarà els dimecres i aposta per la informació de servei, de qualitat i gratuïta.
  • Té quatre secciones: En ruta, Parada i fonda, Fet a mà i @Nem-hi.
  • Els turistes que viatgen en transport públic protagonitzen el primer reportatge.
  • Oci.cat neix amb una tirada base de 105.000 exemplars i 230.000 lectors.
La portada de la primera edició del nou setmanari de lleure i cultura de 20minutos, Oci.cat.
La portada de la primera edició del nou setmanari de lleure i cultura de 20minutos, Oci.cat.
20MINUTOS.ES
La portada de la primera edició del nou setmanari de lleure i cultura de 20minutos, Oci.cat.

A partir d'aquest dimecres, 28 de maig, i durant tots els dimecres, l'edició de Barcelona de 20minutos publica el nou setmanari divulgatiu en català de lleure i cultura Oci.Cat. Es tracta d'una publicació amb reportatges en profunditat, amb un disseny i una fotografia molt cuidats i amb una gran aposta per la informació de serveis, de qualitat i gratuïta, així com les xarxes socials.

El setmanari Oci.Cat, que surt publicat amb 16 pàgines, es divideix en quatre grans seccions: En ruta (inclou tres grans propostes de lleure a la capital catalana, la demarcació de Barcelona i la resta del territori català); Parada i fonda (inclou tres ressenyes de restaurants, una recepta culinària proposada pels lectors, un apartat dedicat als productes de proximitat catalans, recomanacions de botigues i una selecció d'hotels, a més de la secció); Fet a mà (dedicada exclusivament a les noves tendències en l'oci creatiu, com l'scrapbooking); i @Nem-hi (una àmplia agenda cultural per a tota la setmana i, també, dels actes del Tricentenari, en la qual hi ha una selecció destacada de propostes adreçades als nens i les famílies, els joves i adults, la gent gran i els discapacitats).

Una de les grans apostes d'Oci.Cat és la divulgació. Per això, els grans reportatges van acompanyats d'una OCIpèdia, és a dir, un breu glossari a través del qual els lectors podran conèixer dades històriques, anècdotes i conceptes clau.

Què és el T-Turista?

Una altra de les vocacions del setmanari Oci.Cat és captar les noves tendències de l'important mercat d'oci i cultura català i presentar-les davant dels lectors. En aquest sentit, el reportatge principal del primer número està dedicat al T-Turista, un nou tipus de turista emergent que fa turisme en transport públic gràcies a una oferta cada cop més nombrosa de trens i autobusos pensats exclusivament per al lleure.

El segon reportatge està dedicat a Cardona, més de moda que mai gràcies a les rutes del Tricentenari, i el tercer posa en valor el circuit de les pintures universals de Barcelona.

Oci.Cat neix amb una tirada base de 105.000 exemplars i un mínim de 230.000 lectors. El setmanari es presenta oficialment aquest dimecres al Monument de Colom, un dels espais més emblemàtics de la ciutat gestionat per Turisme de Barcelona. Fruit de la vocació social del setmanari, l'acte comptarà amb la participació de Fundesplai, entitat dedicada al lleure educatiu d'infants i famílies.

Mostrar comentarios

Códigos Descuento