El tren d’alta velocitat intenta, un cop més, plantar cara a l’avió. El servei d’AVE entre Barcelona i Madrid ha estrenat dos nous horaris que permeten als usuaris arribar abans de les nou del matí al seu destí. Des d’ahir, de la capital catalana surt un comboi en direcció a la capital espanyola a les 6.15 hores. Hi arriba a les 8.57 hores. Des de Madrid, el nou tren parteix a les 6.10 hores i arriba a Barcelona a les 8.55 hores.
S’ha reorganitzat l’oferta d’aquest corredor, ja que la demanda es concentra a l’hora punta del matíAmb aquesta nova franja horària, Renfe gairebé iguala el servei de pont aeri d’Iberia a primera hora del matí. I és que l’aerolínia disposa d’una mitjana de tres vols diaris que arriben abans de les 9 del matí a cadascuna de les ciutats. Des d’ahir, la companyia ferroviària té dos trens, un per destí, amb aquest horari més matiner.
Els mateixos serveis
Fonts de Renfe van assegurar que la posada en marxa del nou horari es deu a les sol·licituds dels usuaris. "S’ha reorganitzat l’oferta d’aquest corredor, ja que la demanda es concentra a l’hora punta del matí", van justificar.
Amb tot, Renfe no ha ampliat el nombre de trens que ja disposava entre Barcelona i Madrid i que és de 28 diaris. Els dos nous combois substitueixen els que fins la setmana passada sortia de la capital catalana a les 9.30 hores i el que partia en sentit contrari a les 20.30 hores. Per la seva banda, Iberia ofereix una mitjana de 44 vols diaris de pont aeri, 22 per sentit, entre Barcelona i Madrid.
Consulta aquí más noticias de Barcelona.

El grupo de Bankia admite pérdidas de 3.318 millones en 2011
Nueva cacerolada en Sol
Mueren 19 personas tras un incendio en Catar
El Atlético de Madrid ficha al 'Cebolla' Rodríguez
'Trainspotting' y un disco de Iron Maiden, lo mejor durante el reinado de Isabel II
18 años de cárcel para el asesino de su hermana en Alfaz del Pi
El Gobierno no pedirá cobrar a la Iglesia el IBI
Un clavo lanzado se incrusta en la cabeza de un niño




¡Sé el primero en hacerlo!